16 Ekim 2007 Salı

Patlican baligi -Misir unuyla kizartilmiş patlican

SEVGİLİ YEŞİMLİ TARİFLER BU AY BİZE KARADENİZ YEMEKLERİ ETKİNLİĞİ HAZIRLADI YEŞİM ARKADAŞIMIZA TEŞEKKÜR EDİYOR BAŞARILAR DİLİYORUM YEMEĞİN GERÇEK İSMİNİ BİLMİYORUMBU YEMEĞİ BİZE İSTANBULDAN ARKADAŞIM MUNİSE'NİN ANNESİ YAPARDI. BALIK GİBİ OLUYOR BU TEYZEMİZ KARADENİZLİYDİ PATLICANLARI BÜTÜN KABUKLARINI SOYUP BOYUNA 3'E KESİYORUZ TUZLU SUDA HAŞLIYORUZ
HAŞLANMIŞ PATLICANLARI SÜZGEÇE ALIP SULARINI SÜZÜYORUZ VE YELPAZE GİBİ AÇTIRIP MISIR UNUNA BULAYIP AZ YAĞDA KIZARTIYORUZ
AFİYET OLSUN

13 yorum :

  1. sevgili ayşe bu güzel tarif için katılımın için çok teşekkür ediyorum
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ayse'cim ellerine saglik patlican misir unuyla eminim dahada lezzetli olmustur canim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ayşe,
    Ellerine sağlık,tarifin nefis görünüyor.
    Bu tarifi bu etkinlikte öğrendim.
    Muyfakta Zen bloğundan Tijen'de bu patlıcanın tarifini "patlıcan balığı" olarak vermiş.
    Patlıcan paçasıda deniliyormuş.
    Bu etkinlikte mutlaka yapacağım dediğim bir tarif oldu benim için.

    YanıtlaSil
  4. selam harika olmuş ben patlıcanlı herşeyi çok severim.elinize saglık.deneyecegim....

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ellerinize sağlık görüntü muhteşem ve eminim tadıda muhteşemdir.Zaten içinde patlıcan varsa o yemek benim için harikadır.En kısa zamanda denencek tarifler listesinde yerini aldı bile.Tekrar ellerinize sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik canim etkinlik yemegin nefis gorunuyor

    YanıtlaSil
  7. sevgili ayşe çok güzel görünüyor.en kısa zamanda deneyeceğim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık bence çok güzel bir yemek olmuş bu sağolasın hoşçakal

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ayşe,
    Gerçekten değişik bir tarif.Mutlaka deneyeceğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ayşe'ciğim,
    Çok hoş bir durum olmuş, şimdi farkettim. Benim etkinlik tarifimi gördün mü? Aynı şeyi yapmışız ama biraz farklı. Ben kabuklusunu sen kabuksuzunu... Halam bu tarifin adının 'patlıcan balığı' olduğunu söylemişti, bilesin.

    YanıtlaSil
  11. PATLICANLAR NEFİS OLMUŞ.GERÇEKTEN BALIK TADINDA OLSA GEREK.ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  12. AYŞECİM BLOGUNDA GEZİNİRKEN GÖRDÜM İSTANBULDA OTURURKEN BU KIZARTILMIŞ PATLICANDAN YAPMIŞ BANA DA VERMİŞTİN DAHA ÖNCE HİÇ GÖRMEDİĞİM VE YEMEDİĞİM İÇİN İLK GÖRDÜĞÜMDE BALIK SANMIŞTIM AMA GERÇEKTEN ÇOK LEZZETLİ OLMUŞTU ELLERİNE SAĞLIK. NİHAN

    YanıtlaSil
  13. farklı ve güzel bir tarife benziyor ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner