20 Ekim 2007 Cumartesi

KIRMA



YUFKADAN YAPILAN ÇOK GÜZEL VE KOLAY BİR BÖREK TATARLARIN BÖREĞİ OLDUĞUNU BİLİYORUM YAPILIŞI ÇOK KOLAY
5 ADET YUFKA
1 KALIP BEYAZ PEYNİR
4-5 KAŞIK YOĞURT
SIVI YAĞ
YUFKALARI AÇIP YARISINA SIVI YAĞ SERPİYORUZ UFALANMIŞ PEYNİRLERİDE SERPİŞTİRİYORUZ DİĞER YARISINI ÜZERİNE KAPATIYORUZ
ENİNDEN YUFKAYI BÜZÜYORUZ 4 PARMAK UZUNLUĞUNDA KESİP TEPSİYE SIKI SIKI DİZİYORUZ ÜZERİNE ÇIRPILMIŞ YOĞURT SÜRÜP (ESKİDEN KAYMAK SÜRERLERDİ ŞİMDİ SAĞLIK AÇISINDAN SÜRMÜYORUM) ISITILMIŞ FIRINDA PİŞİRİYORUZ
AFİYET OLSUN

11 yorum :

  1. cok guzel bu boregin tadini bilirim adapazarinda cok hazirlardi annemler nefis olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. ayşecim dediğin gibi pratik bir börek olmuş ve lezzetlidirde eminim.ayrıca görünüş itibarıyle el açması böreğe benziyor.ellerine sağlık cnm.görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. mmmmm. Çok güzele benziyor. Bayılırım pratik tariflere. Tam benlik yakın zamanda deneyeceğim. Ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine saglık muhtesem gozukuyor..g el beni ye diyor.. size afiyet olsun.. gorusmek uzere..

    YanıtlaSil
  5. Selam Ayşe'cim,
    Ellerine sağlık. Yoğurt eklenen börekleri ben de çok severim. Senin börek de nefis görünüyor.

    Bana yazdığın mesajla ilgili, ben vakit varsa oda sıcaklığında çözdürüyorum. Kekler zaten çok buz gibi olmuyor. Ama vakit yoksa çok kısa süreli mikrodalgada da çözdürebilirsin.

    Ama mikrodalga fırınlar, yiyeceklerin içindeki su moleküllerinin, mikrodalgalar ile titreştirilmesi ve oluşan sürtünme sayesinde ısınması prensibiyle çalışıyorlar.

    Özellikle börek, poğaça gibi yiyecekleri ısıttığımda, soğuduklarında kuruduklarını görüyorum. Bu yüzden tüketeceğin kadarını kısa zamanlarda ısıtmak en iyisi.

    Dilerim yardımcı olabilmişimdir.
    Görüşmek dileğiyle.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ELLERİNİZE SAĞLIK.KEDİDİLİ BİSKÜVİLERİ METRO MARKETDEN ALDIM.YERLİ BİR MARKA DEĞİL ŞU AN ADINI HATIRLAYAMIYORUM AMA SARI AMBALAJI VAR.MARKETE İLK GİDİŞİMDE ADINI YAZARIM SİZE.KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmus canim ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. merhaba;

    ya ayşecim bende bu böreği hep denemek istiyorum hatta daha önce bir kaç yerde daha görmüştüm...

    bak heveslendirdin beni ne yapsam ki

    ellerine sağlık canım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok güzel ve kolay bir tarif hoşçakal

    YanıtlaSil
  10. ayşecim börekler nefis görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. merhaba börek cok pratik ve leziz görünüyor ellerine saglık.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner