Ne Aramıştınız?

Loading

Haftanın En çok Tıklanan Tarifi

3 Ekim 2007 Çarşamba

FIRIN SÜTLAÇ



OĞLUM FIRIN SÜTLAÇA BAYILIR NE ZAMAN TATLICIYA GİTSEK FIRIN SÜTLAÇ YER BENDE BİR SÜREDİR EVDE YAPIYORUM BU TATLIYI EŞİM VE OĞLUMUN SÖYLEDİĞİNE GÖRE GÜZEL OLUYORMUŞ
SİZİN EVDEDE FIRIN SÜTLACI SEVEN VARSA DENEMEYE DEĞER DERİM
1 LİTRE SÜT
1 ÇAY BARDAĞI HAŞLANMIŞ PRİNÇ (HAŞLANMADAN BARDAKLA ÖLÇÜN)
10 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER
2 PAKET VANİLYA
1 YEMEK KAŞIĞI NİŞASTA
1 YUMURTANIN SARISI
PRİNÇLERİ SUDA HAŞLIYORUZ SUYUNU ÇEKTİRİYORUZ ÜZERİNE SÜTÜ, NİŞASTAYI VE ŞEKERİ EKLEYİP KARIŞTIRARAK KAYNAYANA KADAR PİŞİRİYORUZ KAYNAMAYA BAŞLAYINCA VANİLYASINI VE YUMURTA SARISINI PİŞİRMEDEN KARIŞTIRIP EKLİYORUZ SONRA SÜTLACIMIZI FIRIN KAPLARINA BÖLÜŞTÜRÜP FIRININ ÜST IZGARASINI ÇALIŞTIRIP ÜZERLERİ KIZARINCAYA KADAR FIRINDA BEKLETİYORUZ
TATLILARIMIZI SOĞUTUP EVDEKİLERE İKRAM EDİYORUZ:)

9 yorum :

  1. AYŞECİM CANIM ÇOK ÜZÜLDÜM ARKADAŞ LİSTESİNE EKLEMEMİŞİM İYİ OLDU HATIRLATMAN İLK EKLEYECEĞİM KARDEŞLERİMDENSİN BİLİYORSUN CANIM BLOG SPOTA YENİ GEÇTİM BU ARADA RAMAZAN DAN DOLAYI UNUTKANLIK OLUYOR BEN DİĞER ARKADAŞ LİSTEMDEKİ BÜTÜN ARKADAŞLARIMI TABİKİ ZİYARET ETİĞİMİZ LAFTA KALMAYANLARI EKLİYECEĞİM BLOG SPOTA GEÇİNCE BAZI ARKADAŞLARIMIZ GİBİ YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM TEKRAR ÖZÜR DLERİM CANIM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. S�TLA� HAR�KA OLMU� CANIM ELLER�NE SA�LIK B�ZDEDE �OK SEV�L�YOR HELE RAMAZANDA�OK NEF�S B�R TATLI �AM BAL�N� E��MDE �STEY�P DURUYOR BENDE SEN�N TAR�F�NLE DENER�M �OK G�ZEL G�R�N�YOR CANIM SEVG�LER

    YanıtlaSil
  3. Slm. sütlaç nefis olmuş. Ellerine sağlık.Şerbetli tatlılardan daha çok severim sütlüleri..Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    Ben de oğluşun gibi dışarıda tatlı olarak genellikle fırın sütlaç yerim ama ben de artık evde yapıyorum. Senin fırın sütlaçta çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. cok guzel olmus fırınlanmıs halı daha lezzetlı bana gorede afıyet olsun canım

    YanıtlaSil
  6. canım yeni bloğun hayırlı olsun...sütlaç harika olmuş...eline sağlık....ben de inciceylan.blogspot.com dayım...gel beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Aysecim firin sütlactan dertliyim sorma gecen yaptim tasti :))seninki nefis görünüyor özendim simdi birde senin tarifle deneyecegim canim ellerine saglik sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ben de bayilirim ve ne zaman yaparsam yapayim hep firinda yapiyorum artik...Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  9. elerine saglik canim bayildiiiiim

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

e-posta aboneliği

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Google+ Badge