21 Eylül 2007 Cuma

TİRAMİSU



TİRAMİSU
1 PAKET KAKAOLU PASTA KEKİ
YARIM ÇAY BARDAĞI SICAK SU
1 TATLI KAŞIĞI NESCAFE
1 TATLI KAŞIĞI ŞEKER
KEKİ BU KARIŞIMLA ISLATIYORUZ

BİR TENCEREDE 4 BARDAK SÜT, 3 KAHVE FİNCANI UN VE 3 KAHVE FİNCANI ŞEKERLE KARIŞTIRARAK PİŞİR. SOĞUMAYA BIRAK
KREMA SOĞUYUNCA BİR KUTU LABNE PEYNİRİ EKLEYİP 5 DAKİKA KADAR MİKSERLE ÇIRP.

KEKİN BİR KATINI SERVİS TABAĞINA YERLEŞTİRİP ÜZERİNE KALIN BİR KAT KREMA SÜRÜYORUZ İKİNCİ KAT KEKİ KOYUP ÜZERİNE VE KENARLARINI KREMAYLA KAPATIYORUZ
BİRAZ KAKAOYLA BİR MİKTAR TÜRK KAHVESİNİ KARIŞRIP TEL SÜZGEÇLE ELİYORUZ

3 yorum :

  1. günaydın.
    Bu blogcudan bende şikayetçiyim. Herşeyi hazırlıyorum. Sonra taslak olarak kayıt et veya yayımla diyorum hepsi siliniyor. Yeni siten hayırlı olsun. Yakında belki bende geçeceğim. Böyle devam ederse. Tiramisu da nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. sarimutfak.blogspot.com21 Eylül 2007 11:23

    mrb.çok severim tiramisuyu.bende geçenlerde kedidili ile yaptım bloğuma koydum.eline sağlık.cnm.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tiramisuyu bende çok seviyorum. Özellikle kremasını .. Ellerinize sağlık. Değerli yorumlarınızı bende beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner