5 Eylül 2007 Çarşamba

OFFROAD 4 -TEKNE TURU

HAFTA SONU KİNG SEZAR ADLI TEKNEYLE TURA ÇIKTIK ÇOK GÜZEL YERLERİ GÖRDÜK TEKNEDE ÇOK GÜZEL VAKİT GEÇİRDİK ÖĞLE YEMEĞİ VERİYORLAR KIZARMIŞ TAVUK , SALÇALI MAKARNA, HAŞLANMIŞ PATATES VE SALATA İKRAM EDİYORLAR İSTERSENİZ DAHA SONRA TEKRAR SALATA SERVİSİ YAPIYORLAR


AŞAĞIDA GÖRÜNEN RESİM FOSFORLU MAĞARAYMIŞ TEKNELER MAĞARANIN GİRİŞİNE YANAŞIYORLAR İÇİNİ YAKINDAN GÖREBİLİYORSUNUZ BİRDE BU MAĞARADA DİLEK DİLENİYORMUŞ

BURASIDA TURUNÇ ORDA FAZLA FOTOĞRAF ÇEKEMEDİM YALNIZ BU HEYKELİ GÖRDÜM HERHALDE BU DAHA ÖNCE BAHSETTİĞİM MARMARİSTEKİ HEYKELDİ BU SAYEDE HEYKELİN NEREYE GİTTİĞİNİ ÖĞRENMİŞ OLDUM MARMARİS'İN SON YAZ GÜNLERİNDEN BİRİNİDE BÖYLE GEÇİRMİŞ OLDUK

2 yorum :

  1. esra(bhttp://buyuleyenmutfakkokusu.blogcu.com/üyüleyenmutfak)7 Eylül 2007 10:52

    ayşecim ne güzel fotoğraflar

    özendim vallahi ben bu sene tatil yapamadım o yüzden tatil fotoğrafları görünce bir hoş oluyorum :):):):)

    yandın mı bol bol

    öptüm canımmmmm

    YanıtlaSil
  2. KİNG SEZAR (ISRARLA BU TEKNEDEN KAÇININ)

    Ben bu yıl bu tekneyle tura çıktım. İnanılmaz kötüydü. Belki sizin gittiğiniz dönemde tekne sahibinin gözünü para bürümemiş olabilir ama şuan çok kötü bir hizmet sunuyorlar. Çalışanlar beter, yıllardır hep tekne turuna çıkarım bu kadar kötüsünü ilk kez gördüm. Lütfen bu tekne ile çıkmayın.
    Servis beter, çalışanlar saygısız ve bi o kadar terbiyesiz. Tekne 6 gibi dönecek dediler 16:30 da Marmarise döndük. Utanmasalar gelenleri dövüp öyle gönderecekler.Tekne sadece 3 yerde yüzme molası verdi. Onca güzel koyu uzaktan izledik durduk :(
    Israrla kaçının diyorum.

    ayşe

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner