21 Eylül 2007 Cuma

EKŞİLİ SULU KÖFTE

BENDE BU RAMAZAN YEMEKLERİ ETKİNLİĞİNE EKŞİLİ SULU KÖFTEMLE KATILIYORUM SEVGİLİ SÜHEYLA ARKADAŞIMA BU ETKİNLİĞİ HAZIRLADIĞI İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM BU SAYEDE RAMAZAN İÇİ GÜZEL FİKİR LERE SAHİP OLDUK BLOGLARDAKİ RAMAZAN YEMEKLERİNDEN DAMAK TADIMIZA UYGUN OLANLARI YAPIYORUZ
BU TARİFİ HERKESİN BİLDİĞİNE EMİNİM AMA BEN BİRAZ HATIRLATAYIM

BEN 3 KİŞİLİK YAPTIM
250 GR KIYMA
BİR ÇAY BARDAĞI PRİNÇ
TUZ KARABİBER
UN
BEN AZICIK PUL BİBER EKLEDİM
NAR EKŞİSİ
1 ADET KURU SOĞAN
1 YEMEK KAŞIĞI SALÇA
YETERİ KADAR SU
KIYMAY, PRİNC TUZ, KARABİBER VE PUL BİBERLE KÖFTE YOĞUYORUM KÖFTEDEN KÜÇÜK KÜÇÜK TOPLAR YAPIYORUM FINDIK BÜYÜKLÜĞÜNDE KÖFTELERİ UNA BULUYORUM
BİR ADET KURU SOĞANI KÜP KÜP DOĞRUYORUM SIVI YAĞDA KAVURUP SALÇASINI TUZUNU SUYUNU VE BİR MİKTAR NAR EKŞİSİ İLAVE EDİP KAYMAMAYA BIRAKIYORUM KAYNAYAN SUYA KFTELERİ ATIP PİŞİNCEYE KADAR KAYNATIP ATEŞTEN ALIYORUZ AFİYET OLSUN

11 yorum :

  1. selamlar.. öncelikle yorumun için tesekkurler..
    sulu koften harika gozukuyor.. ellerine saglık..
    gorusmek uzere..

    YanıtlaSil
  2. fılızınmutfagı21 Eylül 2007 23:04

    elıne saglık afıyet olsun canım

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım mutfaklarımızın vaz geçilmez yemeği çok güzel görünüyor çokta severiz sevgiler

    YanıtlaSil
  4. selam
    Bende dün sulu köfte yapmıştım ama ben bulgurlu yaptım, sizinkide çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Atse, ne güzel olmuş bu yemek böyle.. Hep annem yapardı. Hiç denemedim. Sayende deneyeceğim.

    ELlerine sağlık

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  6. çoook severim,rahmetli annem yapardı.ellerine sağlık.
    makarnacik.blogcu

    YanıtlaSil
  7. selam sulu köften çok güzel görünüyor hele insan aç olunca ağzının suları akıyor elleine sağlık canım hoşçakal

    YanıtlaSil
  8. Ayse'cim köftenin her haline bayiliyorum ben corbasida nefis olmus canim ellerine saglik sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, güzel bir yemek.
    Nar ekşisi ayrı bir lezzet katmıştır.

    YanıtlaSil
  10. merhaba etkinlikte n geliyorum ekşili köftenin kokusu beni buraya getirdi eline saglık..

    YanıtlaSil
  11. ellerinize saglik nefis olmus

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner