14 Haziran 2017 Çarşamba

SEMİZOTU SALATASI


EVET ARKADAŞLAR DÖNDÜM
AMA ÇOK GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİM AİLEMLE BOL BOL VAKİT GEÇİRDİM ANNEMİN O GÜZEL YEMEKLERİNİ YEDİM YUKARIDAKİ GİBİ SALTALARINI YEDİM BEN SEMİZOTU SALATASINI GENLLİKLE YOĞURTLU YAPARDIM ANNEM DOMATES SALATALIK BİBER VE BOL SARMISAKLI YAPTI BENDE DAHA ÖNCE DOMATESLİ YAPMIŞTIM AMA BÖYLE GÜZEL OLMAMIŞTI
ANNEM ÖZENEREK YAPTIĞI VE BOLCA SARMISAK DOĞRADIĞI İÇİN SALATALAR O KADAR GÜZEL OLUYORDUKİ ANLATAMAM ŞİMDİ O BERABERCE YEDİĞİMİZ YEMEKLERİ KAHVALTILARI ÇOK ARIYORUM

GERÇEKTEN TAVSİYE EDERİM BU SALATAYI DENEYİN BİRDE NAR EKŞİSİ VE ZEYTİNYAĞ EKLEMEYİ UNUTMAYIN

5 yorum :

  1. selam canım hoş geldin güzel bir tatil olmuş ellerinize sağlık semiz otu salatasını deneyeceğim güzel olduğu belli sevgiler
    yeni bloğun hayırlı olsun bende yeni bloğuma beklerim
    http://dogada.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cnm mail adresini göremedim,sorularını e-mail olarak mı cvblayayım buraya mı yazayım.ya da sen tam olarak ne yapmak istedigini yazarsan yardımcı olmaya çalışırım şablon hakkında,aslında blogcudan çok daha kolay..slmlar.

    YanıtlaSil
  3. cnm mail adresini göremedim,sorularını e-mail olarak mı cvblayayım buraya mı yazayım.ya da sen tam olarak ne yapmak istedigini yazarsan yardımcı olmaya çalışırım şablon hakkında,aslında blogcudan çok daha kolay..slmlar.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar;

    canımcım ayşecim hoş geldin

    uzuuuuuuuuuuuuuuun ve güzel bir tatil geçirdin sanırım ama kürkçü dükkanına döndünnnnnnnnnnnnnn

    bu arada yorumlarıma cevap yazmaya yeniden başlayacağım ama yoğunluğum bitsin diye bekliyorumn

    çok öptüm seni
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. cnm..yeni sayfa düzenin çok güzel olmuş..daha da geliştireceğine eminim..slmlar.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner