12 Şubat 2009 Perşembe

EV YAPIMI EKMEK

EKMEK YAPTIM DEMİŞTİMYA BUDA DAHA ÖNCE YAPTIĞIM EKMEKLER BELKİ DENEMEK İSTEYEN OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM BİRAZ ÖNE ALDIM
GEÇEN GÜN EKMEK KESERKEN EKMEĞİN İÇİNDE KAĞIT PARÇALARI ÇIKTI. BENİMDE ARTIK HAZIR EKMEKLERİ İÇİM ALMIYOR. BENDE BİR SÜREDİR EKMEĞİMİ KENDİM YAPIYORUM. ÇEŞİT ÇEŞİI EKMEK YAPIYORUM. BU EKMEKLERİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
YARIM LİTRE KADAR SU, BİR PAKET YAŞ MAYA VE TUZ İLE PEK YUMUŞAK OLMAYAN BİR HAMUR YOĞURUYORUM. KABARMASI İÇİN BİR SAAT KADAR BEKLETİYORUM. SONRA ŞEKİL VERİP TEPSİDEDE BİRAZ BEKLETİP 200 DERECE FIRINDA PİŞİRİYORUM

7 yorum :

  1. Ayşeciğim, offf ekmekler süper görünüyor. Ben de tam bir ekmek müptalasıyım, değişik ekmekler yapmaya bayılırım. Son fotoğrafta tepside fırınlamadan önce görünüyor fakat bişmiş hali çatlamış. Pişmeden bıçak ile çiziyormusun üzerini canım? keşke çizilmiş halinin fotoğrafını da koysaydın. Üzerine bir şey sürülüyormu fırına vermeden? ve kaç derece fırına veriyorsun?
    Ellerine sağlık, harika olmuş..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  3. Bu sıralar ekmek makinemde yaptığım ekmeklerim çok dağılıyorlar bir gün sonra. Önceden yaptığım ekmek tarifim ise biraz zahmetli. Bu tarifin çok pratik görünüyor, kesin deneyeceğim. Asiyenin soruları benim için de geçerli, ne zaman çizik atacağız söylersen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Ayşe'cim enfess görünüyor..Taa kokusu buralara geldi.
    Eline sağlık canım..Köbeteyi pek sevdim..onun mayalısını yaparız bizde.
    annecininde seninde ellerinize sağlık canım..
    geçmiş olsun notun için tşk ederim canım..
    bizim keşke özel hastaneye gitme şansımız olsa..anca emekli olunca..
    artık yaş ilerledi son iki yıldır daha çok dra gider oldum.özel hastane var onada gittim özel muayene oluyosun..ama daima başa çıkamıyo..üç çocuk okuyo evin borcu falan..neyse...mardin beni çok yordu 6 ayda üç ev değişip anahtar teslim lojmana geçtik..ev taşı ev taşı belimde fıtık cabası:((tayinciyiz canım afyon-burdur-ısparta-denizli yazdık bakalım..memllekete yakın olsun diye..
    yorumları takip ediyorumda sanada geldim canım..uğra arada okmi..
    sanada geçmişler olsun şimdi nasılsın..

    YanıtlaSil
  5. sevgili editör balıkesir durdunbey ilçesi kavacık köyünde karadeğirmende üğütülmüş tam bugday unu-çavdar unu-mısır unu-yulaf unu üretiyorum.tamamen dogal%100 DOGAL ve katkısız üğütülmüş unlarımı türkiyenin her yerine karo ile gönderiyorum.tel:05356782485.saygılarımla halil ayar

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık canım nefis görünüyor...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner